Tuesday 6 December 2011

kentel :D

ASsalamualaikum all blogger yg slalu melawat blog aku. tq la sudi lepak kat blog aku walaupun ntah ape2 je aku mrepek pon korg baca haha.. lama jugak aku dah x update blog ni. yela maklom la org bz kan ade bisnes sndiri hahaha tade la gurau je pon. aku sekarang dah single no love2 lagi haha. nak pikir mase depan beb klu ade jodoh baru aku couple2 nihhh trus kawin senang lagi bagus kan haha. perancangan aku sekarang dalam kepala otak ni terfikir nak bukak bisnes sendiri tapi takde modal. rasa seronok kalau dapat syarikat or kedai sendiri kan x la jadi kuli. aku ni jenis x suke kena arah. hurmm kalau lah allah murahkan rezeki aku aku akan gunakan sepenuhnya untuk terus lebih maju. aku ingin menjadi seorang yg berjaya n mmbuat kedua ibu bapa aku bangga dengan aku. aku nak keluarga aku senang. amin. harap2 aku berjaya. wahhh dah ade wawasan lak aku.giler panjang aku taip sampai tak sedar hahaha.. k itu saja crite untuk hari ini. bye2 annyeongseyo haha

No comments:

Post a Comment